سلام

مدتی است که دستم به نوشتن نمی رود و هر وقت هم که کمی می نویسم ، بعد از گذشت چند دقیقه آن را به سطل زباله هدیه می دهم و خلاصه اینکه دوران خوبی را نمی گذرانم و متأسفانه پایم روی زمین است .

البته الان مدتی است ، به پیشنهاد یک کتاب خوب قرار شده که نوشته های گذشته ام را بیرون بکشم و برای خروج از این سیاره ی بی نام و نشان ، چندتایی را به بازار نقادی ببرم و اگر هم نفروختم،حداقل قیمت کنم .